Nipid, artiklid ja toitumine


Toitumine 

Sportliku toitumise põhitõed 


Toitumine ja füüsiline aktiivsus käivad käsikäes. Aktiivne tegevus kasutab süsivesikuid ja rasva kütusena; proteiine, et hoida ja parandada lihaseid; vitamiine ja mineraale, et hoida korras ainevahetust ning vett, et kanda laiali toitaineid, vabaneda liigsest kuumusest ja kahjulikest ainetest. Mitmekesine toit on aluseks aktiivsele tegevusele ja paremate tulemuste saavutamisele.
 

Loe lähemalt:

 

Nipid ja artiklid

 
dehy_icon.jpg

Kuidas vedelikuvarusid taastada

soojendus_icon.jpg

Soojendus

sore_icon.jpg

Miks jäävad lihased valusaks

bike_icon.jpg

Jalgrattasport - Kuidas alustada

aerobic_icon.jpgg

Aeroobne treening

cool_icon.jpg

Kuidas treening lõpetada - venitamine

 

Treeningprogrammid

treening_algaja_list.jpgTreeningprogramm: jooksmine - algaja (15km 12 nädalaga)

Treeningprogramm on algajatele. Peale 12 nädalast programmi suudad joosta 15 km.
treening_edasi_list.jpgTreeningprogramm: Jooksmine - edasijõudnud (21 km in 12 nädalaga)

Peale 12 nädalast programmi suudad joosta 21km.
treening_maraton_list.jpgTreeningprogramm: Jooksmine - Maraton

Peale 24 nädalast treeningut suudad joosta maratoni.